wtorek, 23 lipca 2013

Brytyjskie klimaty, czyli o przodkach Royal Boy

I jest chłopiec! Gratulacje dla rodziców:) A ja ogarnęłam trochę lektury o przodkach królewskiego potomka. Tych bardziej współczesnych, bo im dalej w przeszłość, tym więcej napisano. Wspomnę oczywiście o popularnej u nas Philippie Gregory, ale wszystkich książek wymieniać nie będę, bo czas to pieniądz:) Jeśli macie swoje propozycje, podrzucajcie linki w komentarzach, a ja uzupełnię listę lektur na temat brytyjskiej rodziny królewskiej.




















4 komentarze:

  1. Łał, znalazłaś wiele książek dotyczących tej tematyki! Mi na razie nie przychodzi na myśl chyba żaden tytuł, o powieściach autorstwa Philippy Gregory już wspomniałaś. A książkę pt. "Królowa. Nieznana historia Elżbiety Bowes-Lyon" przeczytam, kiedy wpadnie mi w ręce, dowiedziałam się o niej przy okazji Twojego wczorajszego posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie książek! Ja w zasadzie przeczytałabym każdą z nich, bo bardzo interesuję się monarchią brytyjską. Jednak największą ochotę zdecydowanie mam na "Tajemnice Windsorów". Wczoraj widziałam wywiad z jej autorem i już nie mogę się doczekać lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dłuższego czasu chcę się zabrać za "Tą Kobietę". Wallis to postać, która mnie niezwykle intryguje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że każdy znalazł coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...